کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۲۰ درصد سایت‌ها ممکن است اطلاعات شخصی شما را بفروشند

حریم شخصی کاربران

بحث حفظ حریم خصوصی افراد آنلاین توسط سایت‌ها بحث داغ و تمام ناشدنی است خصوصا زمانی که بفهمیم ۲۰ درصد از سایت‌ها ممکن است اطلاعات شما را بفروشند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، کمپانی تحقیقاتی “PrivacyChoice” با بررسی ۴۰۰۰ هزار سایت و مطالعه قسمت Privacy آن‌ها نتایج جالب توجهی را بدست آورده است.

به نوشته این کمپانی با بررسی دقیق ۲۵۰۰ سایت از ۴۰۰۰ سایت تا این زمان، بیش از ۶۰ درصد نوشته‌اند که اطلاعات شخصی کاربران را پاک نمی‌کنند. همچنین ۲۰ درصد نیز در Privacy خود نوشته‌اند که ممکن است اطلاعات شخصی کسانی که از سایت آن‌ها بازدید می‌کنند را بفروشند.

این کمپانی تحقیق خود را دو قسمت کرده است؛ یک قسمت مربوط به معامله خود سایت با اطلاعات و حریم شخصی کاربران و قسمت دیگر نحوه معامله کردن سایت‌ها با تبلیغات‌چی‌ها و سایت‌هایی است که در بحث تبلیغات اینترنتی کار می‌کنند.

در این تحقیق ۶۳ درصد سایت‌ها قول داده‌اند اطلاعات کاربران را به اشتراک نگذارند. ۱۰ درصد نیز گفته اند اطلاعات را برای اهداف بیزینس به اشتراک نمی‌گذارند و ۸ درصد هم گفته‌اند اصلاً اطلاعات کاربران را جمع نمی‌کنند ولی بیست درصد هم گفته‌اند قول نمی‌دهند که اطلاعات کاربران مراجعه کننده به سایت‌شان را به سایر کمپانی‌ها نفروشند.

حالا تصور کنید مثلا اطلاعاتی که در فیس‌بوک می‌گذارید جزو کدام دسته باشد؟ و این چیزی است که هر چند مسوولان فیس‌بوک آن‌را به صراحت بیان نکرده‌اند. بحث پاک کردن اطلاعات شخصی کاربران نیز مهم است. بحث حسابرسی و نیز گرفتن نسخه پشتیبان از سایت در اینجا خودنمایی می‌کند. ۳۸ درصد گفته‌اند داده‌ها را نگه نمی‌دارند ولی ۶۰ درصد نیز قولی برای پاک شدن آن‌ها نمی‌دهند. کمپانی “PrivacyChoice” تحقیق روی “Privacy” نوشته شده روی سایت‌ها را تازه شروع کرده و می‌خواهد در سطوح بعدی، ابعاد بیشتری از این بحث را بشکافد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12304 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/09/14 تعداد مشاهده: 1383
کلید واژه ها: ,
سافت گذر